клиент: Аливария
дата: 01.07.2019-31.08.2019
Пакаштаваць смак Karol Jan праз экран? Лёгка!
Лінейка Karol Jan ад «Аліварыі» – гэта асаблівыя гатункі піва, звараныя ў гонар уладальніка піваварнага завода Караля Яна Чапскага.
У 2019-м брэнд абнавіў дызайн упакоўкі і выпусціў новае піва з мядовым смакам Hello Honey. Асновай для камунікацыі са спажыўцамі стаў слоган «Натхненне асаблівымі смакамі!»
Услуги
SMM
Видео
Мэта
Мэтай digital-падтрымкі стала павышэнне пазнавальнасці абноўленай лінейкі Karol Jan і яе навінкі.
У пошуках смакавых спалучэнняў
Пастаянныя даследаванні Караля Яна Чапскага і арыгінальныя смакі абноўленай лінейкі натхняюць на адкрыцці, эксперыменты і задавальненне ад разнастайнасці смакаў!
Так, Karol Jan у суполках «Аліварыі» стаў расказваць карыстальнікам пра нечаканыя гастранамічныя спалучэнні 4 базавых смакаў: горкі, салодкі, салёны, кіслы.
Рэалізацыя
Ідэю важна было рэалізаваць не праз закускі да піва, а з акцэнтам на адкрыцці новых смакаў – незвычайных міксаў інгрэдыентаў у стравах і асаблівых гатунках лінейкі Karol Jan.
Напрыклад, фруктовае піва Karol Jan Ruby выдатна спалучаецца з брускетамі з салодкімі абрыкосамі. Або мядовае Hello Honey – з салёнай бульбай і карамельным соусам.
Спалучэнні здаюцца дзіўнымі? Але варта толькі пакаштаваць – і разумееш, пра якую колькасць новых смакаў яшчэ трэба даведацца!
Каб паказаць апетытнасць нечаканых страў, відэа здымалі эксперты ў гастранамічнай эстэтыцы, аўтары праекта Bon Appetit Tiger Milk.
Публікацыі ў SMM
Разам з відэаролікам у суполках публікаваліся дадатковыя навучальныя пасты на тэму незвычайных спалучэнняў разам з півам Karol Jan.
Кожны з іх раскрываў 4 базавыя смакі па-новаму і натхняў на новыя кулінарныя адкрыцці падпісчыкаў.
Вынікі
1200000 +
мэтавы ахоп сацыяльных сетак «Аліварыі»
110000 +
колькасць праглядаў відэаролікаў «Натхненне смакам з Karol Jan!»
10
асаблівых спалучэнняў смакаў у стравах!