клиент: Сябры
дата: 31.01.2018
Навагодні каляндар для брэнда «Сябры»
Для кожнага з нас фраза «Сябры — гэта…» мае свой працяг: душэўны, моцны, цікавы і заўсёды асаблівы.
Разам з брэндам «Сябры» мы вырашылі даведацца, што менавіта для беларусаў значыць сяброўства, і сабраць самыя натхняльныя ідэі ў навагоднім карпартыўным календары 2019-га.
Услуги
PR-поддержка
Production
Мэты i задачы
- Распрацаваць канцэпцыю і ідэі для навагодняга календара партнёрам і кліентам ад брэнда «Сябры».
- Вылучыцца на фоне астатніх карпаратыўных падарункаў цікавай падачай.
Рэалiзацыя
Восенню 2018-га агенцтва getbob распрацавала ідэю карпаратыўнага календара вытворцы гарэлкі «Сябры».
Камандзе трэба было стварыць каляндар сяброўства, фразы да якога прыдумалі самі спажыўцы прадукту.
Варыянты выканання
Мы падрыхтавалi дызайн 4 варыянтаў календара. Акрамя класічных варыянтаў — квартальнага календара і календара-доміка — былі распрацаваны VIP-падарункі ў выглядзе набору паштовак на падстаўке з крафтавага кардону і набору сувенірнага шакаладу з календаром-укладышам.
Галоўныя лічбы праекта
12000
PR-ахоп бясплатных публікацый пра выхад карпаратыўнага календара «Сябры»
150
фраз для календара прапанавалі спажыўцы
5
інтэрнэт-парталаў бясплатна размясцілі навіну пра выхад календара «Сябры»
«Працаваць над праектам было цікава — мне блізкая тэма сяброўства, сямейнага цяпла і хатняй утульнасці ў творчасці».
Міця Післяк
мастак
«Прыцягненне вядомага ілюстратара ўзняло каштоўнасць карпаратыўнага календара ў вачах нашых партнёраў і кліентаў. Прадуманы былі нават дробныя дэталі. Для набору шакаладак таксама была прыдумана свая «фішка»: пад кожнай пліткай размяшчаўся міні-каляндар.
Раман Лосеў
трэйд-маркетынг менеджар брэнда «Сябры»