клиент: Сябры

дата: 31.01.2018

Навагодні каляндар для брэнда «Сябры»

Для кожнага з нас фраза «Сябры — гэта…» мае свой працяг: душэўны, моцны, цікавы і заўсёды асаблівы.

 

Разам з брэндам «Сябры» мы вырашылі даведацца, што менавіта для беларусаў значыць сяброўства, і сабраць самыя натхняльныя ідэі ў навагоднім карпартыўным календары 2019-га.

Услуги

PR-поддержка

Production

Мэты i задачы

  • Распрацаваць канцэпцыю і ідэі для навагодняга календара партнёрам і кліентам ад брэнда «Сябры».
  • Вылучыцца на фоне астатніх карпаратыўных падарункаў цікавай падачай.

Рэалiзацыя

Восенню 2018-га агенцтва getbob распрацавала ідэю карпаратыўнага календара вытворцы гарэлкі «Сябры».

Камандзе трэба было стварыць каляндар сяброўства, фразы да якога прыдумалі самі спажыўцы прадукту.

Варыянты выканання

Мы падрыхтавалi дызайн 4 варыянтаў календара. Акрамя класічных варыянтаў — квартальнага календара і календара-доміка — былі распрацаваны VIP-падарункі ў выглядзе набору паштовак на падстаўке з крафтавага кардону і набору сувенірнага шакаладу з календаром-укладышам.

Галоўныя лічбы праекта

12000

PR-ахоп бясплатных публікацый пра выхад карпаратыўнага календара «Сябры»

150

фраз для календара прапанавалі спажыўцы

5

інтэрнэт-парталаў бясплатна размясцілі навіну пра выхад календара «Сябры»

Другие работы